Workout

Hallooo there!
Kom hem från träningen för ungefär en timme sedan. Det gick väl bra men gissar på att jag kommer att ha träningsvärk i iaf låren imorgon! Vi körde cykling i 35 min, och sedan benböj med vikter, magövningar, ryggövningar, träning av låren m.m i 45 min ungefär. Så idag har det varit en riktigt träningsdag för mig! 5 km längdskidåkning, 1,5 timmes vanlig idrott på skolan, ute och gå med Nancy i 30 minuter och sedan ett träningspass på 1,15 timme. Duktig tjej, suveränt gjort av mig! Och ja, jag har verkligen fallit för ordet "suveränt". Så jäkla skönt ord, älskar det. Men iaf, jag kommer förmodligen sova gott i natt nu efter all träning! Men nu kära vänner så ska jag rulla igång en film och snacka med lite dudes så ni får ha det så bra så länge. Kanske slänger upp ett inlägg innan läggdags så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0