Wild in a different way

Shit, nu har jag verkligen hållit igång nonstop ett tag! Helt slut och trött tjej. Nu snart blir det sängen för mina ögonlock är tyngre än Mount Everest. Sov ju borta förra natten så ikväll blir det första gången på snart tre veckor som jag sover i min egna säng, skönare. Jag försökte nyss käka middag faktiskt, det blev kebab middagen till ära men jag åt knappt 1/5 av den. Jag har ju som sagt gått ner hela 5 kilo medans jag har varit borta (gillar inte utländsk mat) men jag har inget att klaga över. Jag går gärna ner 5 kilo till typ, haha. Men aja, nu sover nästan jag så sov så gott alla sötingar därute så hörs vi förmodligen imorgon! puss.

Uttråkade tjejer på ett hotell i Saigon, heeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0