Welcome to the world

Heye!
Det är en sjuk Lina som bloggar för er ikväll. Jag är inte sjuk så ofta egentligen men nu är jag det tyvärr. Hosta, ont i halsen, snorig och täppt i näsan. Kommer drunkna av mina egna kroppsvätskor (salivslem och snor) känner jag. Superfresh, I know. Men jag måste typ gå på alla mina lektioner (Har dålig närvaro efter resan till Vietnam och alla Skicross-tävlingar) så drar nog dit imorgon fast jag inte mår bra.
Men nu måste jag jalla för ska ut med min lilla ängel innan hon avlider. Tänk vad tråkigt att vara hund egentligen? Sitta inne hela dagarna typ..? Vad fan är det för liv? Fett skönt egentligen, haha. Nej, men fett ovärt liv ändå.. Måste nog förgylla Nancys liv nu med hennes höjdpunkt på dagen, vara ute och gå. Haha! Alltid något eller? Aja, ses senare hörni! :) Och glöm inte, make love not war!



Kommentarer
Postat av: camille

Sjukt fin blogg!

2011-03-21 @ 22:05:28
URL: http://ddarliings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0