Letting my heart do the thinking

Helluuu, nu är jag hääär!
Sov väldigt länge idag eftersom jag gick och lade mig rätt sent, skönt att få sova ut. Just nu lyssnar jag på lite skön musik (punk goes pop) och chattar lite med några dudes, alltid lika trevligt. Jag ska nog snart gå ner till köket och slå till med något stort! Typ.. be mamma att göra något. (a) Lat tjej.
Alltså ibland när jag är stört trött men ändå inte vill sova så får jag jätteont i benen? Typ sendrag? Sjukt jobbigt! Hört att det är fler som dras med det här problemet. Ibland kan jag dessutom få ont i hjärtat av trötthet? Då ligger jag typ bara och väntar på att hjärtat (som är kroppens viktigaste muskel) ska sluta slå? Man ligger bara där och väntar på att något ska ske för att det känns fel därinne? Liksom varför skulle inte ens hjärta bara kunna stanna helt random? Gud vad hemskt egentligen. Hjärtat är ju en muskel som jag inte kan styra, den går bara på måfå. Tur det ändå, tänk vad jobbigt om man skulle behöva styra allt som sker inne i kroppen? Men aja, nog med tankar för den här gången, hörs senare bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0