Just the way you are

Heyss!
Jag vaknade för en liten stund sen men det känns inte som att jag har sovit någonting inatt, jag är stört trött. Aja, kan väl berätta lite om igår.. Först var jag på Lokalen och spelade pingis med några och var med kompisar. Därefter drog jag till Duved med soulie en stund och sedan tillbaka till Åre. Rätt onödigt egentligen med det blev bara så! Fick mat iaf, haha. Vi hämtade Fredrik, Malin och Michelle i Duved också förresten.
Sedan så drog vi till Eyrich iaf och där vare lite chill-fest typ. Roligt att träffa en massa folk från gymnasiet och hänga med dem. Haha Joel blev väldigt glad att se mig och frågade om jag ville följa med ut och se på månen, gulle. Den var ju tydligen 14% större igår? Jättefin! Sedan så fick jag träffa Carl William och Rasmus också, trevliga och roliga killar de där. Jag träffade Choffe också och lärde känna en annan från fordon som hette Kalle. :) De ska tydligen lära mig att mecka och sådant när jag börjar i Järpen, haha. Vi får se hur det går! Men sedan så drog vi till Max och chillade där. Vi träffade några fulla snubbar där som hela tiden sa:" Do you wanna party?!" haha, sköna. Men sedan började jag bli lite sjuk, fick galet ont i magen så jag drog hem runt 02:00 någon gång kanske. Några ville följa mig hem men jag sa att jag kunde gå själv. Men det var faktiskt lite jobbigt när det hela tiden ska komma fram en massa fulla vuxna killar och ragga på en. Man ba: "eheh, aah, hejdå." Men det var en rolig kväll iaf! :)
Nu ska jag iaf ut i fin vädret och sola lite! Måste ju försöka behålla min bränna från Vietnam. Ska även ta med mig lite smörgås-tårta ut! Mums. Men vi hörs iaf senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0