Don't ever look back

Hey finisar!
Jag har precis duschat så jag sitter invirad i en frottéhandduk och känner mig lite trött och hängig. Min bonuspappa Peter frågade om jag ville följa med på en fika men jag sa att jag inte mådde så bra. Aja, han skulle iaf köpa med en bit smörgås-tårta åt mig! Yummy, ibland har man det bra asså.
Förresten inatt så drömde jag att jag var ute och shoppade på typ världens största shoppingcenter. Det kanske betyder att jag borde införskaffa mig något nytt? Jag är jättesugen på att shoppa just nu asså! Jag tror jag skulle vilja åka till Stockholm nästa helg faktiskt. Tove och jag får ju resa ner till Stockholm själva nu och bo i våran lägenhet på Östermalm eftersom vi har fyllt 16år. Skönare? Skulle vara skönt att få komma bort lite faktiskt! (Okej, jag var borta typ nyss men är så less på Åre bara) Kanske drar med mig någon kompis, det skulle fan vara stört kul. Men aja, lugn med planer och drömmar nu! Nu ska jag vara en vanlig människa och för en gång skull gå och äta frukost. Jag är verkligen inte en frukost människa men nu ska jag försöka! Bloggar mer senare, puss.

Fuck off till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0