What's crackin'?

Helluu!
Sitter just nu och chillar men ska snart dra ut med vovven min. Man måste ju passa på nu medans det är sol! :cool: Skolan idag var faktiskt helt okej och ja.. Kul samtalsämne. Nä, men engelskan nu sista lektion var faktiskt rätt rolig. Jag och Tove var knarklangare och Tim var polis. Riktiga pundare Tove och jag var asså, fräschaste.
Replikerna var bland annat:
Lina: Ey dude, what's crackin'?
Tove on drugs: Hellu sunshine.. Ey you're shiny my friend!
Lina: Do you got the drugs today, man?
Tove: Ohyeah right here, dude! (Trying to eat a drug)
Lina: Oh man, what are you doing? Don't eat that! If you should eat that put it in condoms first!
Tove: No, it's a piece of cake, I can handle it!
Lina: No this is no walk in the park, you can die if you swallow it dude!
Och ja.. Ni kan ju gissa hur det slutar. Jag ringer efter hjälp och säger att Tove håller på att dö. Hon dör och Tim arresterar mig för droginnehav. Teatern avslutas med att jag säger: Just my luck!
Haha, varför jag skriver det här? Jag har inget annat att förgylla det här fina blogginlägget med! Men aja, nu drar jag ut i solen. Byebye sunshines! :cool:
Ja, Nancy är ju iaf söt.. Jag försöker spela hård och tuff MC-brud.. det går ju bra..
PundarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0