Sol, vinter och puckelpist-fest!

Men tyvärr Lina Hansson, du ligger efter i något som kallas skola så du måste tyvärr sitta inne idag och göra något väldigt väldigt väldigt tråkigt! Plugga... Ååh, jag som verkligen ville se puckeln, såg den igår så det är klart jag vill se den idag igen. Puckelpist är något jag håller väldigt nära eftersom min pappa tävlade och var med i landslaget i det som ung. Han skulle egentligen varit med i OS i puckelpist år 1988 men blev tyvärr skadad i ryggen då. Men till sin stora glädje fick han istället se sin tvillingbror (min farbror) vinna OS-guldet istället! Det måste varit något helt fantastiskt att se.
Jag saknar min pappa väldigt mycket... Han dog tyvärr i cancer för snart 6 år sedan och blev endast 41 år gammal. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom och sorgen jag känner är något jag kommer känna i resten av mitt liv. Men jag vet att du har det bra uppe i himlen, åk lite puckelpist uppe på molnen för min skull idag pappa, jag älskar dig!

Rest in peace and may the force be with you... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0