This year to save me from tears I will give my heart to someone special

Sitter just nu och tycker lite synd om mig själv. Mitt öga ser ut som en muterad vätskefylld potatis, jättecharmigt verkligen. Det är förmodligen inte ögoninflammation det handlar om heller utan en vagel eller en infektion i tårkanalen? Jätteskumt. Wääh, vill inte vara sjuk..
Jag rasar dessutom i vikt fast jag typ bara har levt på pizza de senaste dagarna, vad fan är felet liksom? Många säger att jag har gått ner snabbt i vikt på väldigt kort tid men jag har absolut inte gjort något speciellt för att göra det? Tänk om jag typ har en alien i magen som käkar upp all min mat? I och med den här viktnedgången så har jag inte haft min mens sen innan nyår.. Alltså var det kanske 15 veckor sedan jag hade mens. Så jävla stört! Vad fan är det som är fel på mig..?


Skulle vilja sitta ute och må såhär bra som jag gjorde för någon dag sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0