The karate kid - Never say never

Nu har jag kollat klart på "The Karate Kid" och tänkte ta och gå och lägga mig. Filmen var jättebra och jag vet att jag kanske är lite efter med att se den men saksamma, nu är det gjort! Jaden Smith brås verkligen på sin pappa, älskar honom. Han kommer bli en bra skådespelare om han fortsätter. Förresten så tror jag att jag behåller min blogg ett tag fram över ändå. Jag gillar ju att skriva så liksom, why not? ..So remember, be always prepared for a blogpost scouters! Förresten så slänger jag upp en låt med Jaden Smith och Justin Bieber bara för att jag såg den här filmen nyss.. Och som Justin sjunger: Never say never!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0