Sunshine

Heysan! Precis hemkommen från en jobbig men rätt  rolig dag. Satt och skrev Nationella i NO idag på morgonen i 2,5 timmar. (Trodde jag satte mig på världens bästa plats hela i salen men det visade sig vara bland de sämre.. Hatar ljud under prov!)  Det gick väl ganska bra iaf men det var ändå rätt drygt faktiskt.. Sedan så hade jag idrott (typ dog för har fan inte sprungit på två veckor, FETTO) och sedan engelska recension skrivning på elevens val, jobbigt. Men aja, känns skönt att vara klar! Nu ska jag snart ut i solen och vandra med min fina hund och sedan blir det islam plugg för hela slanten, alltid lika roligt.. *host*

Tvillingsyrran och jaaaahh, snyggtjej de där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0