Puckelpist!

Hoppas det går bra för svenskarna i dag ute i puckelpisten! Hejar speciellt mycket på den yngsta tävlande, min barndoms vän som jag har känt i hela mitt liv: Fredrik Sätherberg! Men jag hejar självklart också på Jens Lauritz som även han är en barndomskompis! Lekte med honom hela somrarna när jag var liten. Jag hejar såklart också på Ludvig Fjällström som jag också känt i nästan hela mitt liv! Kom igen nu killar, ta hem det här!
Ska visa en snutt för er här, det var dessvärre bara en svensk som gick vidare till final igår. Men han hamnade på en finfin fjärde plats och gjorde ett kanon åk, Jesper Björnlund!

Tänk att min pappa har tävlat i det här ändå på världsnivå! Snacka om stolt dotter här alltså. Han har varit en av de bästa puckelpist-åkarna i världen! Har en bild på pappa i mitt rum när han gör en sån där backflip som Jesper gör i sista hoppet dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0