Power of a lover

Heysan!
Sitter just nu här på golvet och myser. Solen skiner och livet leker, grymt. :cool: Sebbe lovade dessutom att komma med två kuddar till mig snart så det känns bra, var lite hårt här på golvet. Jag tror jag faktiskt snart ska gå ut med min söta vovve i fin vädret och få lite luft! En promenad med Nancy skulle sitta fint nu men lite mänskligt sällskap skulle vara pricken över i:et. Syster vill inte följa med och alla mina kompisar verkar vara för lata. Kul där.. Men jag som duktig hundägare måste ut med pälsbollen men det blir nog bara brabra! Så trött på att vara inne nu när man varit det i typ en vecka. Men nuuu ska jag nog drar, hare bäst så länge!
Söt och osminkad liten flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0