Louder than thunder

Wow, första gången på typ ett år jag faktiskt sätter mig ner och pluggar? Lite sådär små stolt över mig själv faktiskt. Men nu så ska jag alldeles strax gå och lägga mig! Tove har hjälpt mig med min Spotify, jag har aldrig någon ork att leta rätt på alla låtar jag egentligen vill ha men nu så satte vi oss ner och gjorde det! Känns bra ska ni veta. Äntligen lite värd musikgodis att sätta i öronen typ. Men aja, imorgon är det fredag! Jag har rätt många olika planer för helgen och jag har inte riktigt bestämt mig för vilken plan jag ska följa än, vi får se hur det blir.. Så stay tuned if you will know! ;) Men nu blir det sängen, sov sött sötnosar!
Want her hair, her style and her life, I <3 hippies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0