Lika ny som ett hjärtas allra första slag!

Blogga eller inte blogga? Det är frågan.
Jag har av någon mystisk anledning gjort en ny design på bloggen igen, var så less på att se den förra och så ville jag ha något stilrenare. Hjärtat på bilden har en speciell innebörd för mig eftersom den resepenterar både förnyelse och saker och ting som sker för första gången.
När jag gjorde det där hjärtat på bilden så var det faktiskt den allra första snön som kom hösten år 2009. Det året så förändrades många saker i mitt liv och är fylld av "första gången"-upplevelser. Jag tycker det är viktigt att man ska ge saker och ting en chans och ha "första gången"-moments ofta. Det är roligt att uppleva och testa nya saker som man aldrig har gjort förut och det ger en nya erfarenheter och fantastiska minnen! Jag kommer aldrig att glömma år 2009, det året gav mig så mycket och det är jag tacksam för. Hjärtat på bilden symboliserar det för mig och påminner mig att aldrig glömma det.
Over and out, Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0