Jag och Tove var en och samma person från allra första början

Något jag tycker är väldigt coolt att jag och Tove faktiskt var samma person från första början. Från verkligen allra första början var Tove och jag en och samma person! Vi var EN och samma spermie och befruktade ETT ägg. Det skulle kunna fortsatt så om inte det befruktade ägget hade delat sig och sedan bildat TVÅ foster. Hur coolt är inte det? Jag och Tove var liksom samma person från början! Precis som alla andra enäggstvillingar så har dem också suttit ihop och varit samma. Jag har aldrig levt livet helt ensam! Jag har alltid haft en person vid min sida. Så ni kanske förstår när enäggstvillingar säger att "de inte kan vara utan sin andra halva."
Tove, min tvillingsyster och andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0