I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Heyhopp!
Segt här med uppdateringen asså.. But my blog, my rules. ;) Sitter just nu här med värsta träningsvärken men så blir det väl antar jag när man tränar så mycket som jag gjorde igår, höh. Jag kan knappt gå asså så ont gör det! Ska aldrig träna mera.. Nä ska vi tro på det? Det blir nog många många fler träningspass framöver! Beach 2011 vetni.
Asså shit vad jag har varit på konstigt humör nu ett tag.. Tur att mina vänner är vana. Men aja, nu med livet som insats så ska jag sätta mig vid plugget. Nu SKA jag plugga! Ska, ska, ska! IG-barn.. Jag har tappat all min förhoppning på mig själv asså.
Blir typ glad av den här bilden och även låten i min rubrik. Fyfan, love it! "Oh, I wish I was a punk rocker with flowers in my hair!" I really do.

Kommentarer
Postat av: B

Hahaha skön bakgrund

2011-04-03 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0