I will blush tomorrow for what I did today

Nu ska lilla jag sovaa, sov så gott allihopa så ses vi imorgon antagligen. Innan jag går och lägger mig så ska jag smyga ner till köket och ta lite kötbullar och dressing (Nej jag har inga normala matvanor, jag älskar det här men avskyr läsk, godis och mjukglass), snyta mig, gå på toa och sedan sova min skönhetssömn! Låter bra tycker jag. Förresten, glöm inte att klockan är omställd till sommartid nu! Kan inte fatta att den snart är här. Den här sommaren kommer att bli grym, det känner jag på mig! :cool:
Testade att ha hårförlängningen idag förresten! Jag klippte dessutom av minst 1 dm hår på den och det blev faktiskt rätt bra men måste fixa topparna lite bara. :)
Trött men glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0