I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Heysan!
Har precis tagit en dusch för att värma mig lite. Jag mår bättre idag och svullnaden vid ögat är påväg neråt nu, yaahoo! Känns bra. Jag gick och ställde mig på vågen idag också och den visar att jag gått ner hela 7 kilo från vad jag vägde för 3 veckor sedan! Det är inte normalt.. Jag har ingen aning vad som har orsakat det heller? Jag är rätt förvirrad nu. Men aja, orkar inte tänka på det nu när jag är sjuk! Nu ska jag gå och äta något och sedan mysa framför en film. Förresten, undra om min hosta gör så att min mage tränas eller något? Har typ träningsvärk i den, hehe. Rätt stört faktiskt! Jag kanske har hittat källan? :O Men aja, nu MAT!
Här bor jag, i min fina säng. Jag tar med mig den överallt, kärlek på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0