Follow your heart

Jag vill verkligen ha vårskidåkning nu! :cool:
Fattar ni grejen eller? Skinande sol och man behöver bara sätta på sig lite underställ, någon hood-tröja och några tunna täckbyxor. Så jäkla skönt! Vårskidåkningen är snart här dessutom eftersom påsklovet snart kommer hit och knackar på dörren. Bästa skidåkningen är lätt på påsklovet. Det är alltid sol och skönt i backen. Jag vill ha den här nu, nu, nu!

Något jag tänkte börja med nu i sommar är faktiskt, downhill. Det verkar stört kul och jag gillar ju sånt där. Har ju alltid varit lite pojkflickeaktig av mig. I mina yngre dar så höll jag på med freestyle, surfing, hoppade alltid studdsmatta, åkte skateboard och inlines, körde fyrhjuling och allt sådant. Jag saknar faktiskt det extremt mycket! Till sommaren ska jag få min alldeles egna fyrhjuling så då kommer jag bli alldeles glad i själen, lycka. Jag älskar att köra fyrhjuling! Jag har alltid varit pappas flicka och kommer alltid att vara.
Fan vad jag längtar tillbaka till Vietnam! Jag ser ut som värsta surfproffset på den här bilden. Vågigt saltvatten hår, brun, och beachklädd. Jag ska fan bli kung på att surfa på nästa semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0