Fast på en öde ö utan någon proviant

Heysan!
Sitter just nu här med syrran och chillar. Vi båda är sjuka och mår inte alls bra! Det blev dessvärre ingen kladdkaka igår för vi hade inge socker hemma. Man kan inte göra kladdkaka utan socker ju.. Tove och jag är dessutom vrålhungriga nu men såklart så finns det ingen mat hemma. Det finns absolut INGENTING! Vi kommer att svälta ihjäl.. Dagens i-landsproblem. Jag funderar på att dra iväg med Nancy och Tove till konsum men det blåser som bara den just nu! Inte bra alls om man vill bli frisk att dra ut i det här vädret. Jag känner mig typ isolerad! Men aja, ska genomsöka köket nu efter något ätbart och sedan får vi se vad vi hittar på! Hörs senare, peace.

Tove och jag för några dagar sedan, gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0