Every rose has it's thorn

Kom hem från Lokalen för lite mer än en timme sen. Träffade en av mina gamla barndomskompisar där så blev alldeles glad i själen när jag fick träffa honom. Man kan liksom inte sluta le då! :) Men aja, just nu så sitter jag här i vardagsrummet och kollar ut genom våra stora fönstren. Skulle vilja tända några ljus och mysa lite här med tvillingsyrran men tror faktiskt att jag går upp och slaggar istället, stört trött. Jag kan knappt hålla ögonen öppna! Ska bli skönt att få krypa ner under mitt sköna täcke för att sedan kolla vad morgondagen har att erbjuda. Det kanske blir skidåkning, vara ute och härja, Pulkaåkning, övernattning, fest, mysdag eller bara en fantastisk dag med sol ute på verandan med några sköna tidningar? Ska kolla med mamma om vi kan ta fram våran hängmatta (fat boy) så man kan ligga och steka lite och bättra på brännan. Hoppas det blir fint väder, det skulle fan vara höjdpunkten med dagen då! Men aja nu måste jag sova, vi hörs bloggen! Sov gott allihopa. Love from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0