Don't take life seriously, it isn't permanent

Började min kväll igår på Lokalen där jag hängde mycket med Matilda och Lars! Vi spelade först kort ett bra tag och sedan drog vi in till gymnastikhallen och försökte bygga en hinderbana. Men det blev inge bra så vi lirade basket istället med några. Gissa vem som vann överlägset om inte Lina Hansson? ;) Wöjj, kungligt. När vi hade lirat klart basketen så drog vi fram pingisbordet istället och spelade det med Tobias, Sebastian och Hampus. Det var roligt men killarna typ paktade mot mig och Matilda så det gick väl som det gick. Det var antagligen rädda för att få tjejdäng! :P Sedan så drog jag iaf runt 21:00 med några till en fest i Duved och chillade base där, träffade några väldigt sköna människor och hade en riktigt bra kväll trots jetlaget. Jag drog sedan hem till bästavän och sov där efter festen, mysigt.
Men nu är jag hemma och ska snart käka lunch! Därefter så måste jag plugga livet av mig så räkna inte med bra uppdatering idag! Men vi hörs nog senare ändå bloggen, wööjj!
Jag igår någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0