Can't be tamed

Checklista för resan till Vietnam:
- Bränt mig
- Blivit magsjuk
- Spanat på snygga vindsurfare
- Käkat middag för en miljon
- Blivit brownie
- Blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp av en kvinnlig massör
- Gått ner 5 kilon
- Ännu en gång utsatt mitt liv för en muräna (Tredje gången gilt kanske?)
- Umgåtts med min underbara familj
- Läst 5 pocketböcker, 20 tidningar, hela Biologi-boken och Islam
- Försökt att rädda livet på en havsorm
- Haft ett ödle- och grodzoo med syrran
- Testat gränsen på att hålla andan så länge som möjligt under vatten
- Surfat med vågorna
- Varit lika lång som hela lokalbefolkningen (Asien kanske är mitt rätta hem?)
- Sett cirka en miljon mopeder på ett ställe
- Sett skillnaden på det riktigt fattiga och det riktigt rika
- Pratat franska med en fransk kille (ohlala, monsieur)
- Badat, solat och levt livet
Undra vad nästa resa har att erbjuda? Det återstår att se...

Snygga brudar, Tove och jag. Wöjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0