Bilder på mitt hår

Kollade igenom min photobooth nyss och kollade på mitt hår. Jag har nästan alltid haft blont axel-långt hår och ungefär samma stil på det nu i några år. Men det blir ju fortfarande lite förändringar och sådant! Jag har haft brunt hår en gång men har dessvärre nästan inga bilder på det så det var lite synd.. Men aja, eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag lägga upp lite bilder här på mitt hår och sådant. :)
Fina vågor i håret och bra längd. Dock väldigt slitet och utväxten alldeles för stor!
Tyckte om längden på mitt hår här också. Dock hatade jag utväxten och så var det väldigt slitet..
Gillade inte längden men färgen däremot! Lite för ljus kanske t.o.m!
Hårförlängningen var lite för lång här egentligen.. Men annars fint!
Riktigt skabbigt hår..
Så jag färgade det igen! För kort men rätt rockig frisyr.
Fint och ljust! Dock fortfarande lite för välklippt.
För lång hårförlängning men fin färg på håret!
Semester lockar! Älskar mitt hår på denna bilden. Första gången mitt hår kan vara fint lockigt typ!
Fina lockar igen!
Jag för någon dag sen! Solblekt hår och bra längd men utväxten vill jag ha bort. Slitet är det också! Men annars rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0