Baka liten kaka (powerpuff-pinglorna)

Nu ska Tove och jag försöka göra powerpuff-pinglorna! (kladdkaka) vem vill liksom inte ha sin alldeles egna powerpuff-pingla som bekämpar brott och onda makter? Tsssissis, shit asså. Minns när Tove, jag och våran kusin Saga var små så försökte vi också göra powerpuff-pinglorna en gång. Det var tider det! haha. Minns också att vi lekte dem. Tove var bubblan (fortfarande så jävla lik henne, hahah), Saga var blomman och jag Buttran. Haha jag fick nog vara Buttran för jag nästan alltid varit pojkflicka typ.

Recept för powerpuff-pinglorna:

Socker
Peppar
Salt
Allt som är snällt
Kemikalien X (Soja)
Om ni inte förstår mitt recept så kan ni ju lyssna på det här.
haha dör, har ni tänkt på att de alltid börjar programmet
med "STADEN TOWNSVILLE!", fulaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0