You should be sleeping my love, tell me what you are dreaming about right now

Deckade totalt igår så idag vaknade man av sig själv klockan 07:30! Lika bra att kliva upp tidigt eller hur? Ska till gymmet vid 09:00 hade jag tänkt och vara där i någon timme och träna. Alltid när jag vet att jag ska träna tidigt så käkar jag frukost fast jag inte tycker om det. Men det är ju det viktigaste målet och speciellt om man ska träna. När jag har gymmat klart så ska jag packa och rensa mina garderober.
När det är klart ska jag chilla lite och sedan gå ut med Nancy och därefter drar jag nog upp på gymmet igen. Sedan så fixar jag väl det sista inför resan och sedan bär det av till Göteborg! Det blir nog awesome. Men vi får höras mer under dagen, ha det guld.
Tre bilder på mig genom tiderna,
gud vad man har förändrats och utvecklats egentligen.
Jag igår, alltså nutida jag.
Tror jag är 8 eller 9 år här, det är jag i rosa bikini.
Tror jag är 4-5 år här, pojkflicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0