You can do whatever you want, just do it!

Nu har jag precis ätit middag. Har lite ont i armarna efter Downhill-åkningen idag men det ska inte få stoppa mig! Ska strax upp på gymmet igen och träna lite hade jag tänkt så det blir nog asbra. När jag kommit hem efter det så ska jag rensa min garderob på kläder och sedan packa lite inför imorgon!
Jag ska till Göteborg imorgon med några kompisar och stanna där i några dagar. Bloggningen kommer ligga nere då förmodligen eftersom jag kommer vara upptagen hela dagarna och inte ha tillgång till någon dator. Det kommer att bli jättekul iaf och vi ska göra en massa aktiviteter. Men nu så ska jag kila iväg till gymmet och pumpa lite så vi hörs senare, ha det guld allihopa! Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0