You are my angel

Min dag:
- Vaknade klockan 13:00
- Smsade runt till alla om tider för idag
- Skulle ta bussen vid 14:00 till Duved men missade den (Argh!)
- Åkte till Johannes i Duved och firade hans 16-årsdag
- Åt tårta, pommes frites, fika och umgicks (Asgott och trevligt!)
- Vi kollade på två filmer allihopa
- Kollade på bilder på klassen genom åren (Askul!)
- Sprang till bussen (Fick ångest av allt mat jag hade stoppat i mig, haha)
- Men jag, Sarah och Ellen fick skjuts av Adas mamma istället (RaggarN)
- Kollade på "Flykten från Hönsgården" med Tove
- Kollade på massor av My Little Pony-avsnitt med syster, barndomsminnen!
Men nu blir det sängen! Måste sova om jag vill bli frisk. Jag har varit sjuk enda sedan skolavslutningen. Varför kan jag inte bara lära mig att ta det lugnt när jag sjuk? Har typ sprungit och varit med en massa personer. Kommer säkert smitta alla, haha. Men aja, som sagt nu blir det sängen! Ha det guld.
Ibland så skulle jag vilja vara såhär liten igen.
No worries and no problems! Life was perfect just in this moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0