What happens in Vegas?

Efter gymmet idag så hoppade jag snabbt in i duschen och drog upp till Ebba för att sedan dra vidare till Elins Kingdom. Vi träffade Elin på gymmet och då bestämde vi att vi kunde ha filmkväll! Det var jättemysigt och Elins hus är såå coolt. Love it! Vi skulle egentligen ha Harry Potter-maraton men vi hittade inte filmerna så det fick bli "What happens in Vegas" istället. Jättebra film! Efter filmen tog vi lite kvällsfika och satte oss i Elins vardagsrum och pratade och kollade på hennes fina utsikt. Hur mysigt som helst!
Fick säga ett hjärtskärande farväl till min älskade kusin ikväll också. Nu flyttar hon officiellt till Lidingö! Kommer att sakna våra filmkvällar, dra till gymmet tillsammans, flumma loss och bara ha deep talks med henne. Men mitt och Ebbas band kommer aldrig slitas ut utan vi kommer att träffas mycket ändå så det känns bra!
Men nu så ska jag bara fixa lite innan läggdags, kommer snart med ett godnatt-inlägg och var morgondagen har att erbjuda. Stay tuned bitches! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0