Welcome to the world

Pjufh! Då var man äntligen klar med packningen. Jag har dessutom varit och tagit ut pengar, handlat och varit i skolan och hämtat lite kvarglömda saker, t.ex en jacka och en väska. Det var nog sista gången jag satte min fot därinne på skolan, efter mina fyra år där så var det där förmodligen min sista gång. Känns lite konstigt och det var ganska ödsligt där men nu är det över!
Nu så ska jag rensa mina garderober (Hur många gånger har jag inte skrivit att jag ska det?) och sedan så kommer förmodligen Mette hit på besök! Hon ska träna och äta först men sedan kommer hon nog så då ska vi hitta på något. Men ja, nu ska jag ta tag i mina garderober! Ha det bäst allihopa.

Bild på mig från igår efter Downhill-turen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0