Världens mest illaluktande och äckliga man är utsedd!

Jag och Johannes läste en sjuk grej på Aftonbladet idag. Det handlar om en man som heter Kaliash Singh i 65 års ålder som jobbar som bonde i Indien. Det som är annorlunda med honom är att han inte har tvättat sig på hela 37 år! Senast han gjorde det var år 1974. Han har även dreadlocks som är 180 cm långa! Han vägrar att klippa sig.
Anledningen till varför han inte har tvättat eller klippt sig är att en präst har lovat honom en son om han skippar hygienen. Dessvärre har han sedan dess fått sju döttrar på raken, frun har sexstrejkat på grund av stanken och nu kan hon inte få barn längre eftersom hon befinner sig i klemateriet. Hans dagliga rutiner är att röka marijuana, dansa runt en lägereld trots att solen steker på med över 40 graders värme, vara med sina kor och be till guden Shiva.
Tänk vad mänskligheten kan lura i sig? Om prästen aldrig skulle ha sagt det där skulle den här mannen aldrig behöva genomlida detta. Fyfan asså! Människan är ett djur jag aldrig kommer förstå mig på. Det är ju liksom bara äckligt om man inte har duschat på en hel vecka, tänk er på en hel månad, ett år.. Men den här gubben tar ju alla rekorden med 37 år! Jag har inte ens levt hälften av det. Så sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0