For the love of flying high

Sitter just nu hemma hos Johannes och bloggar. Jag och några andra ska sova över här. De kollar på sällskapsresan just nu men jag orkar inte riktigt kolla på svensk film så då drog jag hit en sväng istället.

Kort beskrivning av dagen:

- Tandläkaren vid 09:00
- Frukost på Åre  Bageri med mamma
- Anlände till Duved vid 12:00
- Gick och handlade på ICA med Johannes
- Drog hem till honom
- Vi lyssnade på gamla godingar och snackade på
- Gick på en skön promenad och pratade om livet
- Drog ner till Johannes pappa
- Drog till ICA igen
- Drog hem hit igen och snackade på igen (Vi blir seriöst aldrig tysta?)
- Åt lunch, pizza och tårta till efterrätt (Asnice)
- Fick oväntat besök av Sanna, Ronja och Linus
- Drog till ICA igen (haha stammisar?) och handlade saker inför grillning
- Drog hem till Sanna en snabbis för att hämta grejor
- Gick upp till Linus place för grillning och fin utsikt
- Grillade med Sanna, Ronja, Linus, Johannes, Ada och Jessica
- Bestämde övernattning hos Johannes (FF ftw)
- Gick till Johannes med gänget
- Film nu och tårtätning (Hey svullon?)
Förövrigt så har dagen främst besått utav, mat, mat, mat och återigen MAT! Haha, men vi har kompenserat det med mycket gående faktiskt. Hurtiga som vi är! Vi har varit hos nästan alla som bor i Duved typ? Okey, nu överdrev jag men vi har iaf gått fram och tillbaka mellan olika boenden rätt mycket. Men aja, nu ska jag vara social igen, ni får bilder imorgon, ha det guld så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0