24 hours

Hellu!

Igår blev det inte mycket bloggning men kan
sammanfatta mina 24 timmar lite kort.

- Åkte hem till Ronja med några
- Åt en god smörgås tårta
- Gick upp till hästarna
- Hade kubbturnering
- Chillade i solen och åt glass
- Sa ett hjärtskärande hejdå till Sarah
- Gick och fångade grodyngel (Barn på nytt)
- Åt grillat, skrattade och myste
- Planerade övernattning
- Åkte bort till Duved för att sova i en tunnel
- De flesta bangade och då blev det ingen tunnel
- Jag, Linus och Ronja sov i en av Linus stugor
- Olle hälsade på en snabbis
- Vi kollade på skräckfilm, "my soul to take"
- Somnade runt 02:00
- Vaknade ganska sent
- Gick upp och åt pannkakor
- Och nu är man hemma!

Sedan kan man ju slänga upp lite bilder också!


Hästarna!

Tobbe, Linus och Ronja i hagen

Tobbes nya bästa kompis

Ronja lär Linus att hästar inte är så farliga

Hjälper honom att klappa hästen, haha

Påväg hem till Ronja igen

Superfin utsikt mot Åreskutan från Ronjas tomt

Kubb-turnering!

Kubb!

Motståndarlaget! Sarah, Tobbe och Tove.

Mina lagkamrater, Linus och Ronja!

Hela gänget gick för att fiska grodyngel!

Grodyngel!

Killarna är engagerade och på jakt efter dem små liven!
Storfiskarna!


Charmig bild på mig och Linus, haha

Jag, Tobbe och Linus!

Tobbe och jag!

Söt bild på mig och Ronja!

Linus hittade lite grodyngel

Jag också!

Hemma hos Linus, mys
Här gjorde vi pannkakor på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0