You make the sun shine inside of me

Jag är ganska trött efter natten. Jag tror att jag, Linus och Ronja vaknade runt 14:00 idag, haha. Sedan satt vi i köket som små gubbar och tanter och läste tidningen. Men då tyckte vi att vi blev lite för gamla så då gjorde vi goda pannkakor och pannkaksvändningar som Pippi Långstrump har lärt oss! Man ska vara barn så länge man kan, eller hur?
Nu så har jag börjat packa inför Stockholm och Frankrike och ätit en god middag med familjen. Skönt! Ska nog lägga mig i ett bad snart och mysa lite framför en bra film. Ligger just nu här i myskläder och kikar lite på TV. Men vi får höras mera senare, ha det guld.

Kommentarer
Postat av: Charlie

När åker du till stockholm? :) Kram!

2011-06-27 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0