Midsommar hos Forsgren!

Efter en fin midsommarkväll hos familjen Forsgren tillsammans med tre andra familjer så blir det sängen. Kvällen startades med en fem-kamp och därefter fortsatte den med god mat, skvaller, stearin-skulpturer, minnen, lek med småbarn och annat skoj&stoj. Kvällen avslutades sedan med gamla fotoalbums hemma hos Liljegren där man fick se och höra om historier om både det ena och det andra.
T.ex hur vilda Tove och jag var som små, aldrig en still stund NÅGONSIN! Får än idag höra historier om hur Tove och jag kastar oss ut från köksbänken för att landa i någon oförberedds persons armar. Sedan så får jag även höra av alla Ullåns bor om när jag fastnade med huvudet i staketet och hela grannskapet var där för att såga loss mig. Fick även höra många historier om pappa och hans händelsefulla liv, hur han var som person och hur speciell han var för alla.
Men nu blir det sängen, är på så otroligt bra humör,
tack för kvällen och det fina midsommarfirandet!
Iphone mingel på midsommar!
Hah, så himla söt!
Toves orm, hon gick hårt ut i stearinskultur-tävlingen!
Ebbas häftiga molekyl!
Linas ja.. Boll? Kreativt.. Lina.. Kreativt..
Middagsgästerna!
Mamma och dem andra brudarna
Milla, Ebba och Tove, gull!
Fotoalbums, sååå kul!
Väldigt gamla säsongskort i Åres liftsystem, så coolt att dem sparat dem!

Jennys gamla saker. Filmer, böcker, uppsatser, grejor från skidgymnasiet m.m! Jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0