Always look on the bright side of life

Det var tänkt att jag skulle ha dagen fullspäckad av aktiviteter men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Men här är det inga ledsna miner för det, always look on the bright side of life, right? Sounds good!

Dagen har bara bestått utav massor med mys i en vit sommarklänning för min del. Kollat på filmer och massa TV-serier, längesen man hade en sådan dag! Ska strax rulla igång ännu en film men får egentligen lite ångest över såna här dagar då man bara sitter hemma och inte gör något speciellt. Så imorgon ska jag ta igen det! Innan jag rullar igång filmen, "Never back down" så ska jag leta upp något riktigt grovt bröd och lite K-special flingor. Ätit mycket sådant på sistone? Men det är väl bara bra antar jag! Tänker lite på Rackartygarnas film om Lingongrova när jag tänker på "Grovt bröd" haha.

Men vi hörs senare, ha det guld allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0