Just a small town girl, living in a lonely world

(Förra inlägget var bara driv) Jag väntar just nu på tider inför minigolfen iaf, ska spela med två kompisar. Den ena kompisen ska vara med sin flickvän innan och den andra ska vara med sin pojkvän efter så dem måste checka av tider med respektive partner. Haha, tack och lov att man är singel och oberoende. Okey fine, det är jättemysigt att ha en partner. Been there, done that you know.
Funderar på att ta ner kajaken medans jag väntar och ta en tur på sjön, tror dock inte att jag hinner det och vädret ser inte så roligt ut. Men lite sugen är man allt! Ska ner och äta något nu så hörs vi väl senare antar jag, ha det guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0