The little adventurer in me

Har lust att hitta på något roligt! Jag och Tove funderar på att kapa mammas kajak och sticka ut på lite natt-paddling. Problemet är dock att den ligger ganska högt upp i garaget och Toves och mina 150 centimeter över havet är inte mycket att hänga i julgranen.
Eller så drar vi bara och gör något stordåd som jag gjorde för några år sedan. Ni vet väl om att jag fick följa med upp till Mount Everest och var den första personen på månen? Man har ju dessutom medverkat i en rad olika kända filmer också. Ja, inte för att skryta men tänkte att ni kanske ville veta eftersom jag inte har nämnt det tidigare. Har ju en liten hemlig äventyrare och skådespelare inom mig. Men nu måste jag iväg på nästa stora äventyr! Skriver mer om det senare, adjö och farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0