My summer will be the best!

Jag är helt sjukt trött efter tågresan, en promenad med Tove och Nancy och så lagade jag middag till mig själv nu nyss. Jag pallar verkligen inte gymmet idag hur mycket jag egentligen vill! Får chilla idag helt enkelt med en bra film och skönt sällskap. Imorgon får jag ta och vara aktiv istället! Sugen på lite mer Downhill faktiskt så får se om det blir något sådant i veckan.
Min sommarplanering ser lite ut såhär annars just nu:
- Hemma nu i en vecka (Göra vad som finns att göra här i Åre)
- Drar till Stockholm den 29 Juni och är där till den 6 Juli
- Åker till Biarritz i Frankrike på surfläger i 10 dagar
- Hemma här i Åre ett tag och tar det lugnt
- Åker ner till min vän Linda i Norrköping
- Får se vad som händer sedan
Nu så tänkte jag lägga upp lite bilder
från Göteborg så stay tuned! Puss.
Bild på mig från Skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0