Pictures from Gothenburg!

Tog inte alls mycket bilder eftersom jag inte orkade och vi hade så mycket för oss hela tiden. Men här har ni några få som jag kan dela med mig av till er!
Axel, Jag, Anna, Sarah och Ronja!
Polisen Anna tog Sarah på Universeum
Mig också och hon var flirtig dessutom, rawr!
Jag och Sarah på hotell-rummet innan läggdags!
Johannes och Axel på minogolf-banan!
Jag, Axel, Olle och Anna spelade golf tillsammans!
Axel och Olle! (:
Olle, Ida och Linus äter sockervadd på Liseberg!
Hah, sköna Sarah och Ronja!
Sarah, Anna och Ronja gottar sig!
Axel, Karin och Engelina! (:
Karin, Johannes och Ida!
Axel och William på tåget hem!
Sarah, Ronja och Linus chillar på tåget
Kortspel påväg hem, Ronja, Linus och Axel. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0