Today was a perfect day!

Min kväll
- Var hemma och chillade lite efter Downhill-dagen
- Käkade en god middag med familjen
- Drog upp till gymmet och tränade i någon timme
- Gick på fjällvandring i två timmar (Åre visade sig från sin bästa sida!)
- Tog ett stort glas mjölk och njöt av kvällssolen
- Gosa ner mig i soffan och kolla på en bra film
Mina armar är som spagetti efter Downhill-åkningen och styrkepasset idag. Ska bli skönt att bara ta det lugnt resten av kvällen och sedan få en godnattssömn. Jag är jättenöjd med dagen verkligen! Imorgon blir det träning, packning, rensning utav garderober och sedan på kvällen bär det av till Göteborg med fina personer. Ska bli awesome! Men vi hörs imorgon, sov så gott och ha det guld.
Gymmet!
Drog som sagt iväg på fjällvandring, var ju så perfekt väder för det!
Hamnade i Björnen, närmare bestämt vid Högåsliften. Så jäkla fint!
Någon annan söt lift.
Ser ni längst ner? Läste det som "Åres adel" istället för "Åresadeln" haha.
Liften igen!
Hittade ett paradis, så otroligt härligt!
Min sovplats, sov på Åre är aldrig fel?
Åre, hem och fosterland.
ÅreDåre-Dalen!
Påväg hem till riktiga Åre, pust!
Otroligt fin sol och fina blommar, perfekt varmt ute dessutom!
Fin bild bara!
Sol, väg och blommor! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0