I let my dreams come true now

Trots att jag har varit sjuk idag så har min dag varit slapp men kreaktiv!
Jag har fixat och donat inför massor av saker inför i sommar, som till exempel:
- Resan till Göteborg är nu bokad
- Imorgon blir det grillning och fira älskade Johannes som fyller 16år
- Precis pratat med Jenny Liljegren om Downhill (Så roligt!)
- Vi ska åka det nu tillsammans på torsdag med Ebba Forsgren också
- Ska förmodligen kanske få köpa Märtas Downhill-cykel
- Ska åka Downhill med Märta och Linus någon dag också
- Åker till Göteborg nu på fredag mellan 17-21 Juni
- Pratat med Fredrik om vattenhopp och han ska coacha mig och Mette inom det
- Ska ner till Stockholm och vara med Ebba i någon vecka
- Ska ner till Norrköping för att träffa Linda och bo hos henne ett tag
- Ska upp till Kiruna för att träffa mormor, morbror och fiska gädda
- Ska åka på någon gemensam familjesemester, vart vet jag inte ännu
- Ska åka till Biarritz i Frankrike på surfläger
- Ska börja åka mer vattenskidor
Det är väl så planerna ser ut för tillfället och jag är så taggad på allting, sommaren kommer bli jättebra! Det känner jag på mig. Men nu så ska jag ta en kopp varm choklad och kolla på någon mysig film. Jag har ju varit sjuk hela dagen och jag vägrar att vara sjuk på sommarlovet! Så nu ska jag allt bli frisk. Men ha det så bra allihopa så hörs vi snart någon gång!
Bild på Jenny när hon åker Downhill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0