Everyday is an opportunity to make a new happy ending

Min dag:
- Städa Cafeterian
- Bära saker till kyrkan
- Diska ur saker
- Spela kort
- Förbereda inför brännbollsmatchen
- Spela mot 9:1 och förlora
- Ligga ute i solen och njuta
- Spela fotboll med killarna i 6-7:an.
- Hänga med lite kompisar
- Planera kvällens händelser
- Åka hem med bussen
Dagen har varit ganska bra förutom att vi förlorade brännbollsmatchen. Men 9:1 var 5 stycken fler än oss så de hade lättare att ta lyror än vad vi hade men vi vann på frivarv och sådant. Jag trodde de skulle vinna överlägset eftersom de var så många fler än oss men de vann bara med 4 poäng, så ja.. Spela roll egentligen! Grattis 9:1, haha.
Nu så ska jag dra ut på fjälltur i det fina vädret med tvillingsyster och sedan så ska jag vara i Duved med några kompisar, blir nog roligt! Men aja, vi hörs senare! Nu middag, sedan dra ut på fjällvandring och därefter häng i Duved med picknick och utomhuslekar, wiihooo.
Några tjejer ifrån klassen
Jag och Linda!
Jag och Linda igen!
Ninjan Malou!
Några killar i klassen
Hampus, Nikki och Jessica!
Jessica, Linda och Sixten
Sixten och Elin
Linus, Hampus och Martin
Nikki, Malou och Elin!
Sixten ninja!
9:1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0