Those will be the best memories for me

Hey alla sötnosar därute!
Skulle egentligen klivit upp ganska tidigt idag men ja, det gick ju som det gick.. Sängen var för skön. Men nu är jag uppe och det är det som spelar roll! Ska strax ner och äta frukost och sedan nog dra upp på ett till fjällvandringspass. När det är avklarat så ska jag fixa och greja inför Norge, göra i ordning kläderna inför 9ornas avslutningslunch och mina kläder inför skolavslutningen.
När det är kirrat så kanske jag går och hälsar på lammen och fåren borta vid Vikböle och sedan så ska jag kanske rensa mitt rum om jag hinner! Låter som ganska bra dag. Men nu måste jag kila om jag vill hinna med allt, ha en bra dag allihopa!
Lilla jag back in the days.. Redan då var StorfiskarN och hade inga rädslor, krabbor var no big deal. Jag var ju faktiskt i Bessaker i Norge i höstas med Ronja och hennes familj, det är faktiskt sjukt roligt där! Vill åka dit oftare egentligen, var ju som en tradition förut och jag älskar att fiska. Det är så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0