Tack för allt!

Idag skedde den stora dagen. Jag kommer aldrig mer gå i grundskolan eller träffa den gamla klassen! Jag behöver aldrig mer sätta min fot på Duvedskola och våran klass gemenskap är borta. Okej, den kommer alltid leva vidare men det är ändå så jävla sorgligt. Alla fina minnen och underbara upplevelser man har haft med alla dem i klassen. Jag älskar er hörni och avslutningen var jättefin, tack för allt! Ni har bidragit till att jag är den jag är idag.
Efter avslutningen i kyrkan och fikat i matsalen åkte vi hem och så kom farmor på besök. Vi pratade minnen, fikade och kollade i fotoalbum när Tove och jag var små. Sedan så åkte vi till Åre gamla kyrka och hälsade på pappa. Jag vet att du är stolt över mig idag pappa och du ska veta att jag saknar, älskar och tänker på dig varje dag. Sanna sjöng idag, "Jag vill känna att jag lever!" och jag ska leva för både dig och mig. Du fick bara leva halva livet så jag ska minsann leva dem åren du missade åt dig! Jag lever för din och min skull. Tack för allt pappa, du bidrar också till den jag är idag trots att du inte finns mer. Jag älskar dig!

Du och jag pappa, du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0