Snooze

Ställde klockan idag så jag inte skulle sova alldeles för länge. Men jag satte på snooze i minst en timme och lyckades somna om nästan varje gång fast det bara är 9 minuter mellan varje. Segare människa, haha! Sedan så ringde min fina vän Johannes mig och vi pratade i ungefär en timme. Han fick upp mig och det var skönt att vakna på det sättet! Så nu är man pigg&glad. Han kommer hem lite tidigare från Stockholm så det känns bra. Jag hinner att vara med honom innan jag själv drar till Stockholm&Lidingö och sedan Biarritz, wiihoo!
Men nu så ska jag ner och äta frukost och sedan vara med några kompisar vid 15:00, blir nog awesome! Men vi hörs senare. Ha det guld allihopa! Puss på er.
Bild på mig efter jag har kört Downhill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0