Skolavslutningsklänning?!

- Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag
fortfarande befinner mig i Norge på klassresa. -

Jag har egentligen lite panik nu medans jag är i Norge. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig på skolavslutningen! Just nu springer jag säkert runt i en massa butiker och letar efter någon bra och passande klänning. Snacka om att verkligen vara ute i sista minuten!
Jag har dessutom lite klänning-skräck. Jag har alltid varit en pojkflicka så när jag helt plötsligt måste bära klänning blir jag lite illa till mods. De flesta klänningar är även lite för långa för mig eftersom jag är så pass kort, sådant kan vara lite jobbigt. Men om jag inte hittar någon bra klänning i Norge så får jag försöka rafsa ihop någon jag har hemma, man får helt enkelt skylla sig själv och göra det bästa av saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0