Sarah Borggren, tack för allt du har gett mig!

Vi har så otroligt många minnen tillsammans. Som t.ex när vi trodde det var översvämning på dagis, var tranor på myror i brallan teatern, när vi lekte i snön på Åre skola, gjorde snögrottor, spelade kula och bytte klistermärken. Alla gånger du har stöttat och peppat mig när det kommit motgångar och framgångar i mitt liv.
Alla gånger du har fått mig att le och skratta. Alla grillkvällar, skiddagar och övernattningar vi haft tillsammans genom åren. Minns speciellt förra påsklovet med dig när bara du och jag åkte tillsammans runt i Åres liftsystem och hade det så fantastiskt underbart vid ravinen i det fina vädret. Alla träningspass vi har gjort tillsammans på elevens val och när vi cyklade fram och tillbaks till Duved. Minns också speciellt orienteringsdagen när du och jag sprang runt i skogen tillsammans för att hitta alla kontrollerna. Vi kom bort oss lite men vi hann att hitta alla under en timme och vi var så glada för det! Jag minns också alla fina pratstunder där man verkligen fått utlopp av det man vill få sagt. Du har alltid sagt vad du tycker men ändå varit så förstående.
Du är en klippa som alltid har funnits där för mig. Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig. Jag kollar nu på din profilbild och kan inte låta bli att fälla några tårar. Du flyttar ifrån ditt hem nu, kära gamla Åre. Lämnar allt för något nytt och främmande. Du kommer verkligen att gå ut på ostadig mark utan varken kompass eller karta. Jag vill bara önska dig lycka till och tacka dig för allt du någonsin gett mig. Varje liten sak har betytt så mycket! Tack för allt min kära vän, jag kommer alltid att minnas dig, Sarah Borggren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0