Over and out

- Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag
fortfarande befinner mig i Norge på klassresa. -
Nu så ligger vi förmodligen i våra sängar på Vandrarhemmet i Trondheim och snackar skit och myser. Dagen har nog varit intensiv och rolig! Så sjukt att det här är det sista vi gör med klassen? Kommer sakna er alla! Tänk att 9:an snart är slut, helt galet.
Jag hoppas er dag har varit bra iaf trots att jag inte kan blogga som vanligt nu när jag är borta. Men det är nog bara lugnt med mig! Jag är ju med älskade klassen och har det bra borta i Norge. Tycker synd om alla er som fortfarande sitter fast i skolan och pluggar. Men hoppas ni har det bra ändå! Nu ska förmodligen vi 9or borta i Norge sova och det borde ni också göra! Ha det bäst allihopa och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0